Buhalterinės paslaugos
Įsigaliojus naujiems įstatymo pakeitimams nuo 2001 metų lapkričio mėn. 1 d., akcinėse ir uždarosiose akcinėse bendrovėse buhalterio pareigas galima patikėti mums.
 
Ekonominės veiklos plėtros agentūra atsako už buhalterinių įrašų teisingumą ir finansinės atskaitomybės pateikimą laiku apskričių mokesčių inspekcijoms, finansinių ataskaitų patekimą SoDrai, ataskaitų pateikimą Statistikos departamentui. Apmokame baudas, jei jos skirtos dėl mūsų neteisingos finansinės atskaitomybės sudarymo.
 
Šiuo metu daugelis verslininkų patiki buhalterinės apskaitos tvarkymą Ekonominės veiklos plėtros agentūrai dėl šių ekonominių priežasčių:
  • Įmonei nereikia samdyti buhalterio
  • Nereikia gaišti laiko bei eikvoti pinigų ieškant profesionalaus buhalterio
  • Mūsų paslaugų kokybė yra itin aukšto lygio, todėl leidžia išvengti baudų, delspinigių ir bereikalingo streso. Visiškai atsakome už savo atliktus darbus
  • Nepatirsite darbo vietos įkūrimo išlaidų (patalpa, baldai, kompiuteris, buhalterinė programa, seminarai, kanceliarinės prekės ir kt.)
  • Nebus problemų dėl buhalterio atostogų, ligos, atleidimo iš darbo, kadrų kaitos
  • Nereikės mokėti socialinio draudimo bei gyventojų pajamų mokesčio įmokų
  • Mokėsite tik už atlikto darbo kiekį, t.y. jei buhalterinės apskaitos dokumentų kiekis sumažėja, tai mūsų paslaugų kaina atitinkamai mažės.
Savo darbe mes vadovaujamės šiomis nuostatomis:
  • Konfidencialumas
  • Profesinė kompetencija
  • Garbingumas
 
5P:
Patogu: platus paslaugų spektras iš vienų rankų
Patikima: profesionaliai suburta komanda
Profesionalu: verslo teisės išmanymas ir modernus mąstymas
Perspektyvu:  siekis nuolat tobulėti bei atvirumas naujovėms
Personalizuota: individualūs ir lankstūs sprendimai, skirti būtent Jūsų problemai
 
Teikdami buhalterinės apskaitos organizavimo paslaugas mes sutartimi  įsipareigojame Klientui vesti buhalterinę apskaitą remiantis LR įstatymais. Mūsų paslaugos paremtos betarpišku bendradarbiavimu. Todėl klientas nuolatos bendrauja su tuo pačiu Ekonominės veiklos plėtros agentūros atstovu ir bet kada gali gauti Klientui reikalingą  informaciją. Dažnai Klientai nenori pasirinkti buhalterines paslaugas teikiančių įmonių dėl vienos, tačiau labai esminės priežasties: kiekviena, net menkiausia konsultacija papildomai didina paslaugų kainą. Mes stengdamiesi kuo labiau patenkinti Kliento poreikius, konsultacijas, susijusias su kasdieniniu apskaitos administravimu, teikiame nemokamai.
Standartinis bendradarbiavimas vyksta tokiu eiliškumu:
  • Surenkame ataskaitinio laikotarpio pirminius dokumentus (pirkimo, pardavimo, kasos  ir pan. dokumentus)
  • Remdamiesi pirminiais dokumentais parengiame ataskaitas, pateikiančias verslo efektyvumo bei kitą Klientą dominančią informaciją
  • Pateikiame Klientui ataskaitas, kurios skirtos valstybinėms institucijoms bei įmonės vidiniams tikslams
  • Suderiname šias ataskaitas su Klientu bei pateikiame jas atitinkamiems vartotojams (atskiri įmonės padaliniai, Valstybinė Mokesčių Inspekcija, Sodra, Statistikos departamentas ir t.t.)
  • Visus pirminius dokumentus grąžiname Klientui.
Galime organizuoti net kasdieninį dokumentų surinkimą, kad galėtume išlaikyti teikiamos informacijos savalaikiškumą (pvz. debitorių, kreditorių kontrolei skirtos ataskaitos). 
 
Kitos buhalterinės paslaugos: 
  • Konsultacijos buhalterinės apskaitos klausimais
  • Konsultacijos mokesčių klausimais
  • Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas

 

                          
   
 
 

                                           



© EVPA 2006 - 2007. Visos teisės saugomos.

Sprendimas:

Internetinių puslapių kūrimas